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Shipping terms

Shipping costs
Free shipping for all orders
Destination
Our goods can be shipped to the European Union and other important countries....

Shipping Method
Our goods are stored in two different warehouses, one located in the European Union (Poland) and the other in China. Different products can be shipped from different warehouses as indicated on the product page. You can also contact us for confirmation.

Shipping Method: DPD/DHL/Deutsche Post (Warehouse in Poland), EU Transport Line (Chinese Warehouse).
Polish warehouse address: M.B.B Logistics, Industrial Area 9, 69-100 Słubice, Poland【This is not the return address; please contact customer service for the return address.】


Delivery Time
The delivery timeframe for the order is divided into two parts:
Working hours and shipping time: Monday to Friday.
Processing time:1-3 working days
Shipped from the Polish warehouse
EU Delivery Time:4-7 working days
German Delivery Time:3-7 working days
Shipped from Chinese Warehouse
European Union:7-15 working days
Other important countries:7-15 working days

 

  • Our products are temporarily unavailable in these states: Armed Forces Europe
  • Delivery time and transportation time serve only as a reference.
  • All the days mentioned above are working days.
  • Late payment will extend the processing time.
    Shipping costs will be automatically charged at the checkout based on your delivery address.
  • The processing time for materials is extended during the promotional period.
  • Accelerated Service: If you need to receive your order as soon as possible due to random factors, please send us an email (sale@noeifevo.de) to request an accelerated service. Depending on the situation, we will arrange for early shipping several days in advance for you. This service is free of charge for you.
  • Rate
  • GST/VAT/HST and other fees
  • All other countries
  • noeifevo pays for all tariffs. Our customers do not need to pay any tariff fees. If customs duties are charged to you, please contact us for assistance or refund.
  • We collect GST according to the local guidelines of your shipping location, and you can see the details for your order. Once your order is completed, you do not need to pay GST to customs or local authorities. If you are charged GST or by a local authority that calculates GST, please contact us for assistance or reimbursement.

 

Order Tracking:

After your order is successfully placed, you will receive an order confirmation email to confirm your order details.

As soon as your item is delivered, you will receive a shipping notification email containing your order number, express information, and tracking details, and you can track the status of your order via email.

Changes to your order, refunds, mediation updates, etc., will also be communicated to you in real-time via email.

Wrong Adress

Wenn Sie eine falsche und unzureichende Versandadresse angeben, tragen Sie die zweiten Versandkosten. Bitte geben Sie uns Ihre richtige Versandadresse an.

Bitte bestätigen Sie Ihre Versandadresse vor Abschluss Ihrer Bestellung. Wenn Sie Ihre Versandadresse ändern möchten, senden Sie uns bitte eine E -Mail an (sale@noeifevo.de) innerhalb von 48 Stunden nach dem Kauf, oder wir werden gemäß Ihren Bestellinformationen an die Adresse versenden.

Notiz:

Wenn es eine Gewaltstufe gibt, die unseren Produktschaden während des Transports verursacht, kontaktieren Sie uns bitte sofort untersale@noeifevo.de, nachdem Sie Ihr Paket erhalten haben. Und wir hoffen, Ihr Verständnis und Ihre Geduld unter diesen Umständen zu erlangen.

Bitte beachten Sie, dass die Benachrichtigungs -E -Mail an die E -Mail -Adresse gesendet wird, die Sie in Kontaktinformationen auf der Checkout -Seite oder an die E -Mail -Adresse, mit der Sie Ihr Konto registriert haben, in Verbindung gebracht haben. Wenn die von Ihnen hinterlassene E -Mail -Adresse ungültig oder nicht verwendet wird, haften wir nicht für Risiken oder Verluste, die dadurch verursacht werden.

Wenn Sie Ihre Meinung auf halbem Weg ändern, lehnen Sie bitte nicht nur das Paket ab. Um Ihre Bestellung zu stornieren, kontaktieren Sie uns bitte, um die Situation zu erläutern (sale@noeifevo.de), und wir werden die Rücksendung für Sie gemäß unserer Richtlinie für Rücksendung/Rückerstattung übernehmen. Wir nehmen nicht das Risiko eines Verlusts oder einer Schädigung des Pakets aus, die sich aus der Ablehnung ergeben.
Please contact us atsale@noeifevo.deWithin 7 days after the delivery suggested by the official tracking system of logistics companies if you do not receive your order, or we will not be responsible in this case.

If the package and/or products inside are damaged or items are missing, please contact us atsale@noeifevo.dewith images and/or videos.

 

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